piątek, 1 listopada 2013

2 months in a flash


Mój znajomy Majki ostatnio (w sumie nie tak ostatnio) rozpoczął nowy projekt. Rok z życia w migawkach (na razie 2 miesiące za nim). Mi się podoba, mam nadzieję, że wam również. 

Zastanawiam się jak postrzegają to inni. W sumie umieszczam ten film bez jego wiedzy (znaczy się w końcu mu powiem) i czekam na jakieś komentarze i e-maile. Zastanawiam się jakie emocje wzbudzają w was te obrazy, ja patrzę na nie przez pryzmat osoby, którą znam,  którą jakiś dłuższy czas obserwuje patrząc z boku jak się rozwija i buduje swoją tożsamość. Ponadto wiem kiedy powstała część z tych migawek, co też wpływa na odbiór. Pisać i komentować / jak nie tu to u niego na vimeo! 


2 Months in a Flash from Michal on Vimeo.

źródło:

http://vimeo.com/78126055

jestem ciekaw całego roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz